Monday, August 6, 2012

Dato' Lee Chong Wei : Ada Orang Takde Akal

Puas aku cari nak letak tajuk apa atas tu. Boleh la eh macam tu.

Takde apa nak tulis, cuma nak kasi tengok beberapa keping gambar je.




Korang rasa muka macam kat bawah ni muka sedih sebab terlepas habuan RM4 juta ka?
Atau muka sedih sebab tak dapat hidangkan Emas pertama negara kepada seluruh rakyat Malaysia.



Yang bawah ni pulak, tak yah cakap banyak la kan...




Yang paling best...baca dan amati setiap perkataan...serius, mata aku berkaca baca yang nih..


Tahniah Dato' Lee Chong Wei...kami bangga ada atlit macam Dato'.

1 comment:

Sari Yusa Ibrahim said...

cubalah mereka tu duduk dalam kasut DLCW.. Apapun sy kagum dgn semangat juang beliau.