Sunday, June 13, 2010

Fast Update : Back From Journey Mode

Ok guys...

Takde apa nak update lagi...banyak nak cerita tapi masih letih...

Lebih kurang ini lah journey kitorang sejak Jumaat (4 Jun 2010) yang lepas hingga hari ni Sabtu (12 Jun 2010)..


Oh ya...

Ada mangkuk yang rindukan aku kat sini...siap komen tanya tak nampak aku berblog dah seminggu, dia kata aku dah mampos ke...hahaha...korang semua mesti tau siapa dia kan...tapi aku delete setiap komen dia..sebab ni blog aku, so suka aku la nak delete komen orang yang aku tak suka...hehe...

Dia sure akan komen lagi kat sini...dan aku akan terus mendelete komen dia...hehe...biar la..orang tak sedar diri dibenci memang macam tu...

Oh, my boys akan berkhatan esok Ahad 13 Jun 2010...nanti akan update berkenaan tu jugak...

Dah jam 12.50 malam...kejap lagi 2.30 pagi nak tengok game...esok pagi nak bangun awal...ok..I need to embrace myself..

See you guys later...

1 comment:

nadya.s said...

thanks ajan & family, for making our raub reception more meaningful. :D