Wednesday, November 19, 2008

Life Is Wonderful...

Aku ni payah gak la nak minat dengan lagu-lagu baru ni...unless for penyanyi yang aku betul-betul minat, such as M.Nasir, Search, Alleycats or any other yang menarik aku dari dulu...especially lagu-lagu Inggeris baru sekarang yang pada aku irama dan tempo lebih kurang sama saja semuanya...

Tapi dek kerana isteri dan anak-anak selalu mainkan lagu-lagu baru ni, aku layan dengar jugak la...

So ada satu lagu ni, tajuk dia Life Is Wonderful nanyian Jason Mraz...aku tak kenal pun penyanyi ni...muka dia macam mana pun aku tak kenal..bila aku dah selalu dengar diorang mainkan lagu ni dalam kereta, aku rasa tertarik pulak..bukan tertarik pada melodi dan irama dia (pasal pada aku melodi dia biasa saja...)..tapi pada lirik nya...




Kalau korang baca lirik dia betul-betul..it is quite nice kan...Life is full of circle...

It takes a thought to make a word
And it takes some words to make an action
It takes some work to make it work

It takes a night to make it dawn
And it takes a day to make you yawn brother
And it takes some old to make you young
It takes some cold to know the sun

And it takes no time to fall in love
But it takes you years to know what love is
It takes some fears to make you trust
It takes those tears to make it rust
It takes the dust to have it polished

2 comments:

penyapubaru said...

aku suke lagu lucky..dia dgn colbie kalbait ke ape ntah..suara dia la mersik2 gemersik kerisik

Suria Azhar said...

do you hear me..i'm talking to you..;P