Saturday, October 18, 2008

Anda Puas Hati Dengan Kerja Anda?

Letih jugak cerita politik dua tiga menjak ni...

Apa kata kita santai-santai sikit....

Selalu jugak dengar orang merungut pasal kerjaya masing-masing...letih la kerja...opis tak best la...bos tak best la...staff tak ngam la...gaji kecik la...gaji tak padan kerja la....macam-macam...

Apa kata kita tengok beberapa gambar yang aku dapat dari e-mail ni...ni kerja-kerja yang pada aku amat mencabar dan membuatkan aku rasa amat bersyukur dengan kerja aku sekarang ni...


Jenuh jugak nak cari wayar-wayar kat sini...


Hehehe...


Ni aku tak tau apa yang dia selam kan...


Tak salah aku ni kerja dia keluarkan semen dari kuda ni...


Errrr...ni tah apa yang nak dicucinya...


Ni maybe Quality Controller kot...


Ni promoter rasanya...


Ni semua tahu la kan...pembersih benda alah ni...

So puas hati tak dengan kerja anda sekarang?

Rupanya ada lagi kerja yang lebih susah kan...Bersyukurlah dengan apa yang kita ada...kalau tak mau bersyukur jugak...tah la..apa nak dikata...

1 comment:

jalak lenteng said...

syukur2..asal keje itu halal pn ok..