Sunday, April 26, 2009

Aku Sibuk...



Aku amat sibuk...

Selasa 28 April ni aku anjurkan dua program...ya serentak...gila tak?Hehe...

Program pertama Forum Pengukuhan Integriti...aku kerjasama dengan Institut Integriti Malaysia...diorang akan turun Perlis...program setengah hari saja...perasmian penutup oleh MB Perlis...hadirin about 200 orang...

Program kedua tu tiga hari...28 - 30 April...aku kerjasama dengan Ibupejabat Polis Kontingen Perlis...baik dengan polis plak...hehe...Kursus Bina Insan...

So pandai-pandai la aku bahagikan masa aku dan staf untuk dua program tu...tapi penganjr bersama banyak gak bantu...maklumlah, aku baru saja kehilangan dua orang pekerja yang berhenti sebab dapat kerja yang lebih baik...

Tapi minggu lepas ni agak serabut...dalam pada aku sibuk ni, ada pulak khabaran yang kurang menggembirakan...aku pun tak tau la...kenapa susah sangat manusia nak puas hati dan tak kacau kerja orang lain kan...

Aku buat kerja banyak pun nak marah...kalau aku duduk goyang kaki kang hangpa kata aku makan gaji buta pulak...tah la...

So tak sempat nak jenguk lama-lama alam siber ni dua tiga hari ni...lepas Selasa tu maybe aku akan boleh tarik nafas lega 60%...then lagi 40% lepas masuk bulan Mei...

Oh ya...Perlis tengah musim Harumanis...mangga (mempelam) numero uno...sedap...manis...harum...so silalah berkunjung ke Perlis ya....

Program aku Selasa ni kat Dewan Residensi...bermula jam 8.30 pagi...sapa-sapa yang berjalan ke Perlis tu singgah la program aku bagi ramai...the more the merrier...hehe...apa nak dikata...

1 comment:

penyapubaru said...

uncle pos la pos la pos laaaaa