Monday, February 18, 2008

Kekalahan Itu Amat Menyakitkan

Update: Arsene Wenger's words on the defeat...


Original Post :

Sabtu 16 Februari lalu aku sebenarnya baru je sampai di KL dengan bas ekspress (woooo..lama sungguh tak naik bas..) jam 5.30 pagi...lepas rehat2 terus ke Bangi ambik kereta kakak ipar (ye la..kan kereta ku telah dilanggar...)...

Lepas tu terus drive..sorang2 la..balik ke Perlis...bukannya apa yang nak balik cepat tu..pasal tengah malam tu kan ada game Piala FA..MU vs Arsenal...sepanjang drive aku pakai baju ni...

sebab nak bagi ada semangat...

Jeng jeng..menjelang perlawanan tu..aku dah rasa macam Arsenal nak kalah je..awat tah...
sekali memang kalah pun..tapi tak sangka sampai 4-0!!!

Bila aku renung balik..rasanya Arsene Wenger memang nak bagi kalah la..pasal banyak injuries dan dia lebih nak tumpukan game lawan AC Milan nanti...

Apa pun...bagi aku Arsenal tetap best...cuma dah kalah...apa nak di kata...

No comments: