Saturday, August 8, 2009

Zain Is 1...

Dah setahun...last year, 8 Ogos 2008...Zain Azhar dilahirkan...



I wrote about him since the day he was born...ada kat sini, sini dan sini...



Zain menambah seri dalam rumah kami...silap..bukan seri tapi 'tiang seri'...hehehe...
Adam dan Rayyan really love their brother...dah boleh harap jaga adik kalau kitorang kat dapur ke hape ke...(kalau dah besar tu tak leh harap lagi...memang nak kena luku la..hehe..)






Nothing much on his 1st birthday celebration...baru setahun..nak suruh dia tiup lilin pun dia belum paham..so no fancy celebration ok...nanti lain tahun kita buat...





Just simple siblings and parents celebration...abang-abang dia nak sangat celebrate birthday adik diorang, so sesama kitorang je lah...





Semoga Zain akan menjadi seorang anak yang soleh, bijak dan pandai...macam abang-abang dia...








p/s: Gambar tidak mengikut susunan usia Zain...

2 comments:

Hazrey said...

Dude, if I happened to bump into you, please forgive me. Ok, once again, pls forgive me.

I definitely gonna bite your boy's cheek.

Tulip said...

alahai comeiinya zain....gebunyaa..:)