Thursday, September 4, 2008

More On Zain Azhar...

Zain is now 28 hari..sekejap aja dah nak sebulan kan...

Satu tentang Zain yang aku nak cerita, tapi asyik lupa...hehe..my wife sure geram ni...tak habis-habis nak bercerita pasal hal ni saja...

Zain dan aku mempunyai garisan tapak tangan yang sama!!!





Garisan tengah tangan kami dua-dua belah kanan dan kiri lurus, membentuk angka 8 dalam tulisan Arab atau Jawi...(٨)

Aku bukanlah seorang yang percayakan benda2 numerology atau segala pelik-pelik ni...cuma dah lama aku cari dari kalangan siblings aku yang bergarisan tangan macam aku...ada sorang, Abang Lan, cuma sebelah tangan sama macam tu...

So Zain bin Azhar, tarikh lahir 8 Ogos 2008 (08/08/08)...mempunyai tangan kanan dan kiri yang dibaca 88...ermm...menarik gak fakta ni...hehe...

Macam aku kata la tadi...tak terlintas di hati aku sebarang tekaan atau bacaan nasib bila aku cerita pasal garisan tapak tangan ni...cuma aku seronok pasal pencarian aku siapa yang sama garisan macam aku akhirnya berjaya aku temui di tangan anak ketiga aku...like father like son, dia jugak kuat berpeluh!!!...apa nak dikata...

p/s: My son, Adam ada entri baru pasal puasa dia dan adik dia...

7 comments:

LaiNi said...

rasanya 70% zain sama macam uncle... anak bapak la katakan.. kuat gen uncle yerk.. ekekke..

garisan tangan aku lak 18 & 81.. semuanya 99.. Maha suci Allah s.w.t....

Suria said...

ek ellehh..sama garis tangan pun mau cerita ka?..ceciwi banget..

i hope none of them will have 'hairy ears'..ekekekke...hahhaha...

Azhar Abdullah said...

laini --> anak no 2 tu gen mak dia..kami bahagi2 ambik sorang sikit...hehe...

Suria --> mestiiiiiiiiiiiiii lah...hehe...

SYARIENARIFEN said...

ISHISHISH...

NMPK MCM SELANG SELI KAN UNKEL...

ADAM - UNKEL..
RAYYAN - ACIK..
ZAIN - UNKEL..
??? - ACIK..

WAAAAHHH.....

BILE NK YG KE 4 TU...
HEEEEEE.....

Suria said...

tidakkk...aku tak nak dah....kang kluar punai gak...jemu arr..ekekekke

LaiNi said...

betol uncle.. baru nak cakap. yang ke dua ikut maksu..

waahahaha.. punai... yang ke 4 ikut gen maksu ar.. bb girl.. ekeke..

Little Bookworm said...

Hehe...happy je pak ndak zain ikut pak ndak. ;) tp kan...bkn ke sume org punya tapak tgn ada 18 n 81 tu?? huuu..next time balik nk compare family ktorg punya tapak tgn la plak. hehe..