Saturday, July 19, 2008

It's Been 11 Years

It was on this day, eleven years back.

19 July 1997 (19/7/1997....lawa tak..?hehe..)



Sedar tak sedar dah 11 tahun...Alhamdulillah kami berjaya melayari bahtera rumahtangga selama itu...(kenapa begitu berbunga bahasa aku ni???)

So aku nak ambik kesempatan ni untuk mengucapkan Selamat Ulangtahun Perkahwinan ke 11 kepada isteri tercinta...InsyaAllah tak sampai sebulan lagi kami akan terus diserikan dengan cahaya mata ketiga....

Semoga Allah terus memberkati rumahtangga kami dengan keberkatanNya...Amin...

p/s: Selepas 11 tahun...aku jugak makin bertambah 'sihat'...tak macam dulu-dulu la...hehe..apa nak dikata...

6 comments:

penyapubaru said...

hepi anniversary uncle...


kirim salam dgn org rumah...hehehe

SYARIENARIFEN said...

HAPPY ANNIVERSARY TO UNKEL N WIFE..

SMG KEKAL HINGGA AKHIR HAYAT...
CERIA..BAHAGIA...GUMBIRA..

WAHH...COMING LG SORG..DPT ADIK LG LA NA NANT..HUHUHUHU..

ADIK KER?
HEEE....

jalak lenteng said...

ehh..asal men post kat sini x kuar..adoiyai...

nadya said...

happy anniversary to ajan n kak suria!

semoga terus berbahagia..

lepas no 3 nih..nak request baby no 4 - pompuan pula.. boleh?

titian damai said...

dah 11 tahun??? Tahniah bro.


- musaddik & keluarga

Azhar Abdullah said...

Thanks to :

Janet, Iena, Nadya and Abg Dick...

To Iena : Bukan adik la..pangkat anak tu dgn ko..dah tua la!!..hehe...

To Nadya : 4!!..erks...yang 2 setengah ni pun dah jenuh berkuntau..nanti dulu...hehe...