Thursday, September 11, 2008

Theo Walcott : A Rising Star

Aku bukan peminat England di arena bolasepak antarabangsa...Aku cuma peminat dan penyokong Arsenal, The Gunners...

Secara tak langsung aku meminati France...cuma apa jadi dengan France sekarang ni aku pun naik heran jugak...

Tapi setiap Gunners, tak kira negara mana yang diwakilinya akan aku ambik berat jugak perkembangan diorang...

Salah seorangnya ialah Theo Walcott, budak muda Arsenal yang bermain untuk England, yang pada World Cup 2006 tak main sangat pun, tetapi kini dalam kesebelasan utama Fabio Capello...

Hasilnya...England kalahkan Croatia semalam dengan 4-1...dan Walcott jaringkan hatrik!!!Croatia kalah di Zagreb, sekaligus meleburkan rekod tanpa kalah diorang kat home...



Gol Pertama Walcott, minit ke 26...



Gol kedua, minit ke 59...



Gol ketiga sori aku tak dapat cari versi Youtube, tapi korang boleh view kat SINI...

Pemain Arsenal jugak la...hehe...apa nak dikata...

3 comments:

Unknown said...

Good good good......

Little Bookworm said...
This comment has been removed by the author.
Little Bookworm said...

Hehe...even though walcott tu arsenal player, dia tetap england nye player jugak pak ndak. so england ni okay je sbnrnya...apa nak dikata. hehehe.

PS: my previous comment ada salah eja. sbb tu klong delete :p