Saturday, August 16, 2008

Wallahi...Wabillahi...Watallahi...



"Bismillahirrahman nirrahim. Pada hari ini, 15 Ogos 2008, saya Mohd Saiful Bukhari Bin Azlan, No Kad Pengenalan 850706-01-5687 dengan ini sesungguhnya dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang berikrar dan bersumpah seperti berikut....A'uzubilahiminasyaitanirrajim. Bismillahirrahman nirrahim. Wallahi...Wabillahi....Watallahi. Saya bersumpah bahawa saya telah diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim pada 26 hb Jun 2008 iaitu pada tarikh tersebut Datuk Seri Anwar Ibrahim telah memasukkan zakarnya ke dalam lubang dubur saya. Jika saya berdusta, atas pengakuan ini, maka saya berdusta terhadap Allah dan saya sanggup menerima azab, laknat dan kutukan daripada Allah hingga ke kiamat. Wallahualam."





Pada aku ini yang dikatakan berani kerana benar...wallahua'lam...kita tunggu samada pihak satu lagi tu nak bersumpah jugak atau sekadar menafikan dan terus kata konspirasi...tah la...apa nak dikata...

1 comment:

FareeNi said...

si anu tu x nak bersumpah la.. kalau betul sumpah je la.. pelik kan???