Monday, August 25, 2008

Lu Pikir La Sendiri....

Nota Tambahan Terkemudian:

Sila fahami kehendak entri ni betul-betul kalau nak komen ya...entri ni tak mengatakan sesuatu yang tidak baik tentang masyarakat Sabah,baik Muslim atau Kristian mahupun kaum lain...

Apa yang nak diketengahkan dalam entri ni ialah kenyataan dalam foto kedua yang ditandakan merah tu...

Nota Tambahan Terkemudian ni aku tambah kerana ada satu komen dah aku delete..pasal dia tak faham erti entri ni lantas kutuk aku kaw-kaw punya...padahal dia yang tak paham...

Terima kasih ya...

Original Posting :



*click pada gambar untuk lebih besar dan lebih jelas...



apa nak dikata...

1 comment:

FareeNi said...

Baru semalam aku terbaca pasal surat ni.. dah uncle post hari ini. Hehehe.. Kat Sabah mmg gereja berlambak². Tepi² jalan lagi. Jalan nak masuk taman perumahan aku pun ada signboard
---> "GEREJA". Cilakak betul. Takkan nak gitau org "rumah aku simpang yang ada tanda gereja tu". Ekekek..
Semalam aku tefikir sendiri.. Si Anu ni ok lagi ke? Macam x betol jer.. Ekekeke.. Apo nak dikato...