Saturday, May 31, 2008

As Days Goes By...

Dalam cuti sekolah ni banyak betul la kenduri kahwin...kat Taman aku duduk ni saja hari ni satu kenduri...esok (1 Jun) rumah selang beberapa meter ja dari rumah yang tadi kenduri...lepas tu 5 Jun ni pulak satu lagi...semalam Jumaat pun ada kenduri..adik kawan aku Shahid Amin kahwin...lama aku tak jumpa Shahid ni..so aku sengaja pi kenduri lewat petang untuk sembang2 dengan dia...

Esok dah Jun ya...Talking about Jun..ramai ahli keluarga aku celebrate birthday on June...Bermula esok 1 Jun adik aku Ayie sambut birthday dia yang ke 31..Happy Birthday Bro...

Lepas tu 3 Jun kakak aku pulak, Rosni Abdullah sambut birthday yang ke 46...Happy Birthday Sis...

Then 17 Jun pulak..yang ni bukan ahli family tapi boss bekas boss aku..YB Dato' Seri Shahidan Kassim..Happy Birthday..never missed to give you a card and a book every year..will try this year ok...

Then pada 26 Jun...double celebration...my son Adam share birthday dengan my father...Adam will be 9 and my father will be 71...

So bulan Jun akan jadi bulan celebrate birthdays in my family..selain dari menghadiri kenduri-kenduri kahwin of course...

Err...do I miss anybody's birthday? Kalau ada sori ya..dah makin tua..apa nak dikata...

No comments: