Saturday, June 14, 2008

Netherlands...Hebat nya!!

Wow...

Setelah menewaskan Itali malam tu dengan 3-0...France pulak jadi mangsa kepada Netherlands semalam..4-1..hahaha...

Hebat betul Netherlands kali ni...teringat kegemilangan zaman Ruud Gullit, Van Basten, Rijkaard...



Hantu betul la France..dah bariskan yang bagus-bagus pun belum boleh lagi...susah nak makan nampaknya Netherlands ni...



17 Jun ni France lawan Italy...Netherlands lawan Romania...membaca atas kertas..definitely Netherlands akan menang dan Romania kekal dengan 2 mata...manakala France dan Italy yang sekarang ni sama-sama satu mata kena lawan..andai sesiapa yang menang..maka akan menuju ke suku akhir lah dengan 4 mata...

Kalau Netherlands dan France ke quarter final..maka team yang aku suka dan team yang aku sokong masuk...

Kalau Netherlands dan Italy (atau Romania) yang masuk..maka team yang aku suka saja dapat masuk...

Apa-apa pun janji Portugal jangan pergi jauh..biaq takat tu saja!!!Hehehe..tapi depa terer jugak..apa nak dikata...

2 comments:

Peter @ Enviroman said...

Selamat Hari Azhar,

Terima kasih kerana mengkomen pada pos anak saya medical leave.

Peter Chen the only Malaysian Blog*Star
Guide to Malaysia

Unknown said...

Untuk perhatian semua pelayar blog saya ni...Blog Peter Chen banyak mengajar saya teknik dan tips dalam dunia blog...

He's the master...